Interjú Cobrával és Dr. Joseph McNamarával ~ FESIG 2020. július 1.

2020. július 1-én a FESIG (Ingyen Energia Érdekcsoport) megtartotta 78. találkozóját. A találkozónk első részében az első felszólaló Dr. Joseph McNamara volt aki a Tachyon Kamrát mutatta be, őt követte hosszasan a "Kérdések és Válaszok" rész, melyben Cobra beszélt a háttérben zajló folyamatokról, a bábmesterekről, akik a jelenlegi szükséghelyzetet vezénylik, "A Tudat háborúját", globálisan és a Galaktikusan Szövetség szintjéről.

http://truevisionofpeace.com/fesig.html

https://www.facebook.com/Free.Energy.Special.Interest.Group

Itt találod a videót a találkozóról:




Alatta pedig a Dr. Joseph McNamaraval és Cobrával készült beszélgetés szöveges átiratát.

Külön köszönet a FESIG-nek, hogy megtartotta ezt a találkozót és megengedte a teljes átirat megjelenését.


------ Átirat kezdete ------


Crystal Goh, a FESIG - Ingyen Energia Érdekcsoport alapítója: Sziasztok! Üdvözölünk mindenkit a FESIG 78. találkozóján! Ma július 1. van. Üdvözöljük a FESIG-en - Ingyen Energia Érdekcsoport -, ahol a tudomány az igazsággal és a tudással összefüggésében találkozik a spiritualitással, hogy felszabadítsa az emberiséget és paradicsommá alakítsa ezt a bolygót. Köszönöm. Oké, tehát most itt vagyunk 55-en, akik részt veszünk a FESIG 78. találkozóján. Nagyon sok ember vett részt és olyan csodálatos, hogy mind itt vannak. Ma négy nagyszerű előadónk van. Ketten az első ülésen beszélnek, ketten a második ülésen. Közben lesz egy rövid szünet, néhány perc a második ülés megkezdése előtt.

(...) (Megj.: Mivel az interjú élő párbeszéd átirata, sok volt benne a technikai információ, ezeket nem fordítottuk le.)

Szóval bemutatom az első felszólalót, Dr. Joseph McNamara-t. Dr. Joe orvosként praktizál több mint 20 éve. A sürgősségi ellátásban kezdett, háziorvos lett, majd saját praxist nyitott, melynek Cara an Anamra a neve, amit annyi tesz: a "Lélek barátja" kelta nyelven. Dolgozott a Earth-Keeper (Földörzők) szervezettel, utazott, előadásokat és beszédeket tartott New Age konferenciákon és más helyeken. Előadásai a szigorú tudományt a szellemi hittel és a gyógyulással kombinálták, ami nyerő összeállítás, továbbvisz minket az Aranykorba. Kiadott egy könyvet, amely elmagyarázza újszerű elméletét Írországról, mint Atlantiszi kolóniáról. Röviden ismerteti a Tachyon Kamrát, őt Cobra követi majd. Tehát most Dr. Joe, ha átvennéd a mikrofont (...)

Dr. Joseph McNamara: (…) Oké. Cobra, természetesen rá irányul az érdeklődés, nagy az érdeklődés, szóval rövidre fogom a prezentációm.

A tachyon technológia a fejlődés egy jelentős hullámának része, ami át fogja alakítani az elkövetkezendő években az itteni tapasztalatainkat. Ez a rég megjövendölt Vízöntő Aranykor. Sok ilyen technológia a Plejádi kapcsolattartókon keresztül ajándékként érkezett hozzánk.

Most elmagyarázom, hogy mik a tachyonok: szubatomi részecskék, amik gyorsabban mozognak a fénynél, spirituális Fényt juttatnak az anyagba például a Galaktikus Központunkból. A tachyonizálás olyan technológiai folyamat, amely nagy mennyiségű tachyont juttat a fizikai anyagba és tartósan megváltoztatja az anyagot alkotó atommagok kvantumtulajdonságait. A tachyonizálás szabadalmaztatott folyamat, szabadalmaztatott technológia. Tehát a kémiai összetétetel nem változik. A fizikai anyagban lévő entrópiát csökkenti. Visszafordítja az öregedési folyamatot és erősíti az immunrendszert.

Kettő konfliktusban lévő folyamat zajlik egyszerre. Egyik az entrópia, a másik ennek az ellenkezője, a szintrópia. Az entrópiát tapasztaljuk meg öregedéskor - míg el nem érjük a 20 éves kort, egyre összetettebbé válunk. Ekkor elindul az entrópia általában visszafordíthatatlan folyamata, amely a fizikai szervezet halálhoz vezet.

A tachyonok teljességgel biztonságosak, hiszen nem változtatják meg az anyag kémiai összetételét, és nem hoznak létre semmilyen elektromágneses vagy radioaktív mezőt sem.

Szintrópikus hatásaik miatt a tachyonok helyreállíthatják a négy alsó testünk kiegyensúlyozatlanságait. Ez a fizikai-, a mentális-, az érzelmi- és az éteri test. Nem lehet rosszul használni és jól illeszkedik más módszerekhez. Tehát elősegíti a jó közérzetet és a szellemi növekedést.

A tachyont 1977-ben határozta meg először Gerald Fein, majd a Star Trek sorozat miatt általános tudássá vált. Láthatjuk, hogy sok epizódban megemlítik, érdemes újranézni őket. Átalakulnak. Szubatomikus részecskék, melyek keresztül utaznak az űrön. A légkörben lévő pionok frekvenciákká alakítják a tachyonokat, amelyek a fejlődéshez, a szerveződéshez és a tökéletes forma létrehozásához szükségesek. Te vagy az univerzumot összekötő energia, tökéletesen létrehozva minden formát.

A tachyonok hordozzák a kvantumjelet, a kvantummintázatot, a kreatív anyag alapjait és a fizikai anyagot visszakapcsolják a Forráshoz.

Nagy energiájú kozmikus sugarak lépnek be a Naprendszerünkbe a csillagközi térből és tachyonokat hoznak magukkal. Néhányuk a Genesis II űrhajó fedélzetén lévő kvarc oszcillátoron keresztül, egy hiperdimenziós féreglyukon keresztül éri el bolygónk felszínét.

Tehát ezek a Tachyon Kamrák, amelyek már világszerte léteznek, aktiválják, lehetővé teszik a tachyonok beérkezését a magasabb dimenziókból oda, amit én úgy írnék le, hogy a fizikai anyag karanténja (megj.: itt nem a Covid féle karanténről beszél, hanem a Földet körülvevő karanténról.) A kamrák visszatükrözik és koncentrálják a tachyonokat a szakrális geometria segítségével.

Nos, a bolygó karanténja nagyon fontos kérdés, mert igazából ez választ el minket a Naprendszer és a kozmosz többi részétől. (Megj.: itt nem a Covid féle karanténről beszél, hanem a Földet körülvevő karanténról.) A karantént körülbelül 26.000 évvel ezelőtt, azaz a Galaktikus év kezdetén hozták létre a sötét erők. Kvantum anomália tartja fenn, amely kvantum szinten torzítja az idő-tér kontinuumot. A gnosztikus szövegek hibaként hivatkoznak rá.

A kamrák kvantumgenerátorok, amelyek szűrik az időt és a teret. Így méregtelenítik a testet. Egyensúlyba hozzák az immunrendszert. Egyensúlyba hozzák a csakráinkat.

A Plejádiakkal állunk legfőképpen kapcsolatban a Földön, ők és a Fény más kozmikus civilizációi ezeket a tachyonokat használják alapvető energiaforrásukként. Például használják hiperhajtású energiaforrásként űrhajóikhoz úgy, hogy hiperűr féreglyukakat hoznak létre, de gyógyításra, információ továbbításra is, és a Star Trekben szubtérként hivatkoznak rá és átvitelhez használják.

A kamra, mellyel rendelkezem, lehetővé teszi a magasabb dimenziókból származó tachyonok bejutását a fizikai anyagba, amint már említettem.

Öt éves tapasztalattal rendelkezem ennek a technológiának a használatával kapcsolatban, mely a gyógyító központomban található. Nagyon sok adatot gyűjtöttem össze, melyek szükség esetén rendelkezésre állnak kutatási célokra. Válaszolni tudok az elme, az érzelem, az energia szint, és magával a fizikai test zavaraival kapcsolatos konkrét kérdésekre.

És ezzel valóban befejezem a bemutatómat. Rövidre és tömörre akartam fogni, hogy ha orvosi szempontból konkrét kérdések merülnek fel, válaszolhassak rájuk, és természetesen Cobra az aki a csodálatos forrása a tényleges technológiának és a tudományos ismereteknek, melyek ezt mind alátámasztják. (…) Szeretnék rámutatni, hogy számos dolog létezik, ami sebesebb a fénynél. Szóval a tachyonok nem az egyetlen dolgok, melyek szuper fényesek.

Crystal: Köszönöm, Dr. Joseph McNamara.

Dr. Joseph McNamara: Köszönöm, Crystal.

Crystal: Nagyon jó bemutatása volt a Tachyon Kamráknak.

Dr. Joseph McNamara: Igen.

Crystal: Ha esetleg valakinek van még 1-2 kérdése, mielőtt továbbadnánk a mikrofont Cobrának? Cobra a Tachyon Kamra feltalálója, melyet a Plejádiaktól kapott. Margaret feltette a kezét. Két kérdés, mielőtt Cobrának adnánk a szót.

Dr. Joseph McNamara: Oké.

James: kérdések Megantől: Szemtanúja voltál említésre méltó gyógyulásoknak?

Dr. Joseph McNamara: Igen. Ahogy én tapasztalom, és lehet, hogy Cobra ezt másként magyarázná el, de a négy alsó testen dolgozik. Amiket mi mentális-, érzelmi-, éteri- és fizikai testeknek hívunk.

Nekem úgy tűnik, hogy a magasabb szintű, a dimenzionális szinten, amin élünk, az a mentális vagy érzelmi szint, ezekre nagyon-nagyon könnyen hat a kamra.

Még tegnap is volt egy vendég, aki kezelés sorozatra jött hozzám, és nagyon izgatottan hívott vissza, hogy elment a szokásos tanácsadójához, Shannonhoz, és elmagyarázta, hogy tudathasadásos, két személyisége volt mely összeolvadt. Soha nem mondta el nekem, amikor nálam járt, de nagyon boldog volt. Azt mondta, hogy végre sok évtized óta sok évnyi diszfunkcionalitás után, végre békére lelt. Tehát meggyógyult, meggyógyult a tudathasadása. El van ragadtatva. Nagyon boldog volt. Úgy érezte, mintha életében először egy lenne. Sok gyermekkori bántalmazást szenvedett el.

Crystal: Köszönöm.

Dr. Joseph McNamara: A második példa egy veterán tengerész, aki részt vett az iraki háborúban. Nagyon sok traumát szenvedett el, a háborúnak mind a személyes, mind a vizuális hatásai miatt. Tehát súlyos Poszttraumatikus stressz szindrómában szenvedett. A felesége azt mondta neki, hogy nem hajlandó tovább folytatni vele ezt a házasságot. Szóval kétségbeesetten jött hozzám. A szokásos VA klinikákon járt. Ez a veteránok számára létrehozott klinika, ha esetleg nem tudod. És látta, ahogy sok barátja öngyilkosságot követ el, még a VA klinikán is. Szóval ezeket a sebesült harcosokat sokáig bántalmazták és gyötörték. Így számára, én voltam az utolsó kikötő. Egy kezelés után érezte a gyógyulást. Szinte még én sem hittem el neki. De bement az erdőbe, mely itt van nagyon közel, és elment futni. Azt mondta, hogy évek óta nem volt ennyi energiája. Azt mondta, hogy nem sétált, futott az ösvényen. Szóval új karrierbe kezdett. Egy nyugdíjas tengerész. Aki most művész és munkájaként, gyönyörű ékszereket készít. Van saját weboldala.

Ez a két legdrámaibb eset, természetesen érzelmekkel. Sok mélyreható tapasztalata van az embereknek a kamrában, drámai jelenetek, melyeket nagyon-nagyon élénken látnak.

Volt egy hölgy, még csak nem is keresztény és könnyek között magyarázta nekem, hogy találkozott Jézussal. Persze ezzel lehet egyetérteni, vagy nem. De számára ez egy valódi élmény volt, mivel az a személy, aki Jézusnak írta le magát neki, nővéremnek szólította őt, és nagyon meg voltam hatódva a lány csodálatos felismerésétől, hogy kapcsolatba került vele.

Más eset is volt, amikor spanyolok jártak itt. Van egy kultúra Mexikóban, amiben az angyalok és a szentek nagyon valóságosak a számukra. Szóval igen bensőségesen és részletesen mesélte el a beszélgetését egy olyan valakivel, akit angyalként írt le.

Crystal: Dr. Joe, rövidre kell, hogy fogjuk és úgy hiszem az emberek ha meglátogatják a weboldaladat, akkor megtalálják az élménybeszámolókat, az idő itt most létfontosságú.

Dr. Joseph Mc Namara: Igen, Köszönöm szépen.

Crytal: Én vagyok felelős azért, hogy tartsuk az időbeosztást. Szóval nagyra értékelem a válaszokat, de eljött az idő, hogy bemutassam Cobrát.

Dr. Joseph Mc Namara: Kérlek, tedd meg. Köszönöm szépen! Nagyon jó!

Crystal: Köszönöm.

Dr.Joseph: Köszönöm Crystal.


Létezik Tachyon Kamra Magyarországon is,

a Tachyon Hungary weblapja: http://www.tachyonhungary.com/tachyon-kamra/

Facebook oldala: https://www.facebook.com/Tachyon-Hungary-2140614802696974/

Joseph McNamara angol nyelvű honlapja itt található: https://tachyoncounseling.com/

És Cobra weblapja a Fejlett Plejádi Gógyító Technológiákról és a Tachyon Kamrákról világszerte:

https://tachyonis.org/

https://tachyonis.org/Chamber.html


Crystal: Köszönöm. Be szeretném mutatni Cobrát. Cobra tényleg csodálatos munkát végez az emberiségért. Mondanom sem kell, mennyire ismert, mégis bemutatom. A Cobra a Compression Breakthrough kódneve, személyazonosságának különféle okokból rejtve kell maradnia. Közvetlenül a Galaktikus Konföderációval együttműködve létrehozott egy hivatalos hírszerző központot a Fény Győzelme számára annak érdekében, hogy felkészítse az Felébredt Felszíni Lakosságot e kor változásaira és a Bolygó felszabadítására. Tehát amikor a felülről érkező fény és az alulról érkező fény közvetlenül a bolygó felszínén találkoznak, ez a Kompressziós áttörés pillanata. Így magyarázható, ezt a jelenséget hívjuk Eseménynek. Az Esemény magában foglalja, de nem korlátozódik a cabal letartóztatására. Inkább ez egy többdimenziós beindító esemény, amellyel megkezdődik a rég várt Aranykorba való belépésünk és a sötétség eltávolítása. Az emberiség képes lesz megteremteni saját jövőjét. Cobra nem társult a katonasággal vagy Drake-kel, és lehet, hogy igen, lehet, hogy nem tagja az Ellenállási Mozgalomnak. Ami fontos az az üzenet, és nem a hírvivő.

Te jössz, Cobra. Köszönöm. Szerencsések vagyunk, hogy hallhatunk. Köszönöm.

Cobra: Köszönöm a meghívást. Ez egy csodálatos csoport és csodálatosak itt az energiák.

Crystal: Át is adnám neked a szót James, hogy elkezd a kérdések és válaszok részt. Dobd fel kérlek a labdát… az első kérdésedet Cobrához.

James: Oké, persze. Az első kérdés, hogy mit gondolsz a sungitról és a kövekről a gyógyításban és olyan kövek alkalmazásáról a rácsoknál mint a Cintamani kő?

Cobra: Oké. A sungit meglehetősen elképesztő gyógyító tulajdonságokkal rendelkezik. Meg van a képessége, hogy magába szívjon rengeteg energiát, így alkalmazható az emberi energia mező tisztítására, de teljesen más a célja, mint a Cintamani kőnek. A Cintamani kövek az Új Atlantisz, mint a legnagyobb projektek egyikének részeként lettek a planetáris rácsba elhelyezve. Mindez St. Germain felügyelete alatt áll és tulajdonképpen a Cintamani kövek a kulcs horgonyzói azoknak az angyali lényeknek, akik gyógyítják és átalakítják a planetáris energia rácsot. Tehát a sungit funkciója teljesen eltér a Cintamani kövekétől.

James: Rendben, köszönöm. A következő kérdésem az lenne, hogy rendelkezel-e frissítéssel a toplet bombákat illetően?

Cobra: Nem válaszolhatok erre a kérdésre. A következő néhány frissítés valamelyikében lesz erről egy nyilvános közlemény a blogomon.

James: Rendben van. Akkor térjünk is a következő kérdésre. Egy pillanat. Van információd az RV-ről? Gondolod, hogy ez a valuták újraértékelését jelenti?

Cobra: Oké. Sokszor beszéltem a pénzügyi újraindításról (financial reset), és a RV-t néha kissé hibásan magyarázzák. Ez nemcsak egy valuta újraértékelése. Alapvetően egy globális pénzügyi alaphelyzetbe állítás lesz, ami akkor történik, amikor az Ellenállás Mozgalom meghackeli a világméretű elektronikus pénzügyi rendszert. Ennek az lesz a célja, hogy elvágják a cabalt az összes pénztől, és az új pénzügyi rendszer mindenki számára tisztességes legyen a bolygó felszínén.

James: Oké. (...) Köszönöm. Tehát azt is látod előre, hogy mondjuk a Zim (bank)jegyek újra egy az egyben lesznek váltva?

Cobra: Nem, nem, nem, ez nem lesz része a pénzügyi újraindításnak.

James: Oké. És a NESARA megtörténik majd?

Cobra: Valójában a NESARA a globális GESARA része, ami globális program, olyan globális program, amely része a pénzügyi újraindításnak. Ez csak egy része ennek, de ez, ennek van némi olyan legális háttere, melyre az új pénzügyi rendszer épül majd.

James: Oké, köszönöm. Rendben. A következő kérdés: mi a véleményed a Royal Rife-ról és az elme az anyag fölött gondolatprogramozásról?

Cobra: Pontosítanád egy kicsit ezt a kérdést?

James: Igen, gondolom a Royal rife-ról akarnak tudni. Rife technológia, ha manapság használod a Rife technológiát nem igazán működik. Ez talán azért van így, mert a frekvenciák változnak, ahogy a bolygó áthalad a galaktikus folyamaton...

Cobra: Működik egy bizonyos fokig, de ismétlem, jönnek majd az új technológiák, melyek sokkal megfelelőbbek lesznek azokhoz az új frekvenciákhoz, melyek érkeznek.

James: Oké. Észrevettél bármilyen történést az elmúlt 36 órában, mióta a nagy június 30-i meditáció volt?

Cobra: Igen, tulajdonképpen sikerült elmozdítanunk az idővonalat. Hosszútávon ennek drasztikus következményei lesznek, pozitív következményei a bolygó számára. Szóval kvantum szinten, egy hatalmas váltást teremtettünk, egy igazán, igazán csodálatos váltást, mely egy bizonyos ponton lecsapódik majd a fizikai sík felé. De azt mondanám, hogy a magasabb síkokon nagy döntés született és hatalmas változás van folyamatban.

James: Nos, lehetséges, hogy például a zavargások durvábbá válnak és haladunk a pénzügyi káosz felé, vagy jönnek a gazdaságélénkítő pénzek? És gyakorlatilag mindannyian szabadok leszünk, vagy valahol a kettő között?

Cobra: A következő pár hónapban előfordulhat elég sok erőszak, mert rengeteg olyan dolog van, ami el van nyomva a bolygó felszínén. Rengeteg frusztráció halmozódott fel és ezt a frusztrációt, így vagy úgy, de el kell majd engedni. De egy része, vagy ennek az aktiválásnak az egyik oka ennek a minimalizálása volt. És enélkül az aktiválás nélkül jelentős háború és jelentős erőszak lehetett volna globális szinten. Mi azon dolgozunk, hogy ezt minimalizáljuk. Szóval nem tudok pontos előrejelzést adni arról, hogyan fog ez lejátszódni, de egyértelműen lesz némi irritáció. Lesz némi erőszak, történni fognak zavargások. Pénzügyi instabilitás lesz, de a Fényerők mindent el fognak követni amit csak tudnak, hogy ennek az átalakulásnak a becsapódását minimalizálják a globális társadalomban. Természetesen a sötét erők manipulálják az emberi érzelmeket. Előidézik az indulatokat és manipulatív úton terjesztik azt. Ez is része az egyenletnek.

James: Oké. Úgy tűnik, sokan vannak, azt mondanám, Chandler Searsék a jövőbe néznek és olyasmit látnak, mint egy III. Világhábroú forgatókönyve, vagy az abszolút káosz. Azt mondod, hogy ez nagyjából mérséklődik. Nem lesz semmiféle III. Világháború forgatókönyv?

Cobra: Ez a sötét erők terve, ők ezt szeretnék megteremteni. És ez tőlünk függ. Úgy értem, még mindig a végső csatában vagyunk. Nem tudom garantálni, hogy ezek egyike sem fog megtörténni, de megvan hozzá az erőnk, hogy megváltoztassuk ezt azzal, hogy éberek vagyunk, azzal, hogy lehorgonyozzuk a fényt, akármikor amikor szükséges és lehetséges. És tulajdonképpen megakadályoztuk a III. Világháború kitörését már oly sokszor az elmúlt 10 évben. Szóval továbbra is meg tudjuk akadályozni egészen a végső győzelemig.

James: Kitűnő! Oké! Következő kérdés. Visszatérünk az RV-hez és az adósságeltörléshez. Látható előre, hogyan is kezdődik el ez az egész? Lehetséges szerinted az adósságok eltörlése?

Cobra: Igen. A globális reset (újraindítás) részeként lesz adósságeltörlés. Enélkül nem indítható el az új rendszer.

James: És tényleg az történik, hogy utána a születési anyakönyvi kivonatunk alapján férhetünk majd hozzá a saját számláinkhoz?

Cobra: Nem, nem.

James: Oké. Tessék. Oké. Következő kérdés. Újabb idővonal frissítés a med bed-dekkel kapcsolatban (gyógyító ágyak), a fejlett technológiákról, regenerációs technikákról. Van elképzelésed arról, hogy melyik idővonal lesz az, amikor ezeket elérhetővé teszik?

Cobra: Ezek mind csak az Esemény után lesznek nyilvánosságra hozva, csak miután a sötét erők eltávoztak. Amíg ők kontrollálják a pénzügyi rendszert és a médiát addig nem lehetséges ezeknek a technológiáknak a bemutatása, mert nem engednék. Tehát először a rossz fiúkat el kell távolítani. És aztán a Fényerők be fogják mutatni a fejlett gyógyító és egyéb technológiáikat. Ez biztos.

James: Oké. Egy kérdés a facebookról: hallottál a P-NTI-ktől, a Pontykról? (Betűzi Cobrának.) Itt vannak, és megtörtént az első kapcsolatfelvétel velük. Ők hogy kapcsolódnak a Közzétételhez?

Cobra: Soha nem hallottam erről a kontextusról, ezért ehhez nem tudok hozzászólni.

James: Oké. Következő kérdés a facebookról. Thomas tudni szeretné, hogy a szingularitás hogyan jött létre? Úgy vélem, a Mesterséges Intelligencia szingularitása gondol.

Cobra: AI (Mesterséges Intelligencia) szingularitás nem fog megtörténni. Meg lesz akadályozva. Ez olyan mint egy elméleti terv a Mesterséges Intelligencia imádóknak, de ez nem fog megtörténni. Ennek, a tervüknek végzetes ára van, amit még nem fedeztek fel eddig. És rá fognak jönni, hogy a dolgok nem a terveik szerint haladnak.

James: Oh, arra utalunk, hogy talán a Mesterséges Intelligencia a jövőben pozitívvá válik?

Cobra: A Mesterséges Intelligencia nem fog fejlődni. Van egy bizonyos… volt egy bizonyos korlát melyet az A.I. nem tud meghaladni, és ezek az akadályok meg fogják állítani a Mesterséges Intelligencia evolúcióját.

James: Oké. Rendben.

Cobra: Ez a legtöbb amit mondhatok erről.

James: A következő kérdés a COVID-ra vonatkozó megszorításokkal kapcsolatos. Mikor utazhatunk újra? Az amerikaiak nem utazhatnak Európába. Mikor lesz ennek vége?

Cobra: Amerikát illetően nem tartom valószínűnek, hogy lehetővé teszik az Európába való utazást a következő… legalább a következő 3 hónapban vagy még hosszabb időszakban.

James: Oké. Akkor most mehetsz és dolgozhatsz a teleportációs képességeiden, ha Európába szeretnél menni a közeljövőben. Oké. Következő kérdés. A meditációról, ami június 30-án volt. Mit értek el a Fényerők a sötét erőkkel szemben?

Cobra: A legfontosabb előny melyre szert tettek az az idővonal váltása. A sötét erők végtelenül negatív idővonallal bírnak. Erőltetik, meg akarják valósítani. És most végre a Fényerők elkezdtek dominanciához jutni a magasabb szinteken, bevezetni a pozitív idővonalat. Szóval ez volt a fordulópont és a 2020-as átmenet, az átmenet a Vízöntő Korába - ahogy azt valószínűleg már mindannyian megtapasztaltátok -, rendkívül őrült. Ez az átmenet rendkívül őrült egyszerűen azért, mert rengeteg őrület van elnyomva és ez napvilágra kell kerüljön, el kell ezt engedni, ki kell tisztulnia nagyon rövid időn belül. Szóval ezért olyan őrületes minden.

James: Oké. Köszönöm. Akkor most az új angol királlyal kapcsolatos pletykákkal folytatjuk. Greg Hallet király, azt hiszem ő III. János. Mit gondolsz erről? Feloszlatja vajon a királyi vérvonalat, vagy részévé válik ugyanannak a régi régi régi dolognak, van ennek valami haszna, vagy talán ő is a részévé válik?

Cobra: Nem tudom megerősíteni, hogy azok a pletykák igazak. Az egész sztorit nem tudom megerősíteni, hogy igaz.

James: Rendben. Nincs információ. Megértettem. Oké. Cobra, sokan aggódnak az 5G szatellitek miatt. Úgy vélem ez Elon Muskkal kapcsolatos vagy az a Starlink volt? Úgy emlékszem így hívták… elnézést (igen, igen)… és a rács amit létre akarnak hozni. Van bármi amit mondhatsz ezekről és Elon Muskról?

Cobra: Igen, valójában tudod, Musk manipulálva volt ezeknek a fejlesztésében és abban, hogy valójában mit csinálnak ezek a szatellitek. Ezek megerősítik a karantént a Föld körül egy bizonyos fajta elektromágneses korláttal és a Fényerőknek megvannak a terveik ennek semlegesítésére.

James: Tehát Elon Muskot a sötét cabal részének véled?

Cobra: Nem, ő nem a sötét cabal tagja, de a tevékenységeinek bizonyos területein manipulálták.

James: Rendben. Megjelenik valamilyen új technológia, talán kvantum-alagút-technológia, amely miatt a 6G és az 5G elavulttá válik? Még azt sem fogjuk látni.

Cobra: Úgy értem, a katonaság rendelkezik ezzel a fajta technológiával. És nem gondolom, hogy a népesség számára elérhetővé válna az Esemény előtt. Ez elég valószínűtlen.

James: És nem csak arról van szó, hogy fenn akarják tartani a rácsot, de az 5G-nek talán van más aljas oka is. Beszélhetünk megfigyelésről is?

Cobra: Az 5G alapjában véve egy fegyver. Ez egy fegyver mely befolyásolja az emberi tudatot és befolyásolja az immunrendszert. Ez az oka annak amiért fejleszteni akarják. Ez nem az adatátvitelről szól, és még csak nem is a megfigyelésről. Ez az elektromágneses mezőről szól, mely befolyásolja vagy úgy mondanám, hogy elnyomja a tudatot és elnyomja az immunrendszert.

James: Oké. Köszönöm. Rendben, folytassuk a következő kérdéssel. Cobra, hozzá tudnál szólni Gosia és Dale Harder kapcsolatához a pozitív taygetai Plejádiakkal a Kozmikus Közzététel Youtube csatornáról?

Cobra: Oké, nem kifejezetten hozzájuk fűződően szólnék ehhez hozzá, de azt mondanám, hogy rendkívül kevés ember van a bolygón aki valódi kapcsolattal rendelkezik a Plejádiakkal. Sok ember van aki azt állítja, hogy a Plejádiakat csatornázza, de én azt mondanám, hogy csak azok az emberek a megbízhatóak ebből a szempontból, akiknek volt fizikai tapasztalatuk a Plejádiakkal vagy a Szíriusziakkal vagy az Arcturiaiakkal, mert ők rendelkeznek azzal a kapcsolathoz szükséges összeköttetéssel, mely a fizikai testükben jött létre. Tehát önmagában a Plejádiak csatornázása általában nem elég ahhoz, hogy megbízható információt kapjunk.

James: Igen, azt hiszem Gosia azt állítja, hogy egy komputer terminálon keresztül kommunikál egy szuper komputerrel ami a Plejádiakkal van összekötve, és a források, hogy úgy mondjam, a komputerek részben black goo-val (vírus) fertőzöttek, de nem akarok ítélkezni. Információt szolgáltatok. Szóval értsd, ahogy akarod. És apropó, Cobra, még mindig kapcsolatban állsz Michaellel, az RM-től azt hiszem, nem vagyok benne biztos.

Cobra: Ellenállási Mozgalom (RM-Resistance Movement.) Kapcsolatban vagyok vele időnként. Nem túl gyakran, de néha igen, van egy megalapozott kapcsolat.

James: Oké, Cobra. Tudnál valamit mondani a Fényvárosokról vagy Fénybuborékokról?

Cobra: Oké, igen. Egy Fényváros, egy Mennybuborék, a mennyek ezen buborékai tulajdonképpen az új realitása azon helyeknek… ahol nincs anomália, melyek már a földi karanténon belül is létrejöttek, de többnyire messze az emberektől. A természet mélyén, ahol nincsenek emberi teremtmények, ott csekély az anomália és ezek a területek ki fognak terjedni. Az Eseményt követően elég tudatosság lesz ahhoz, hogy néhány ember elkezdjen közösségeket formálni, Lélekcsaládokat és a Fényterületek egy új struktúráját fogják felépíteni. És ezek… egy bizonyos ponton létrejön a pozitív földönkívüli kapcsolat, és azok a Fényvárosok a kapcsolat hídjaiként fognak szolgálni. Egy bizonyos ponton a felszíni lakosság és a Galaktikus Konföderáció hídjaként.

James: Úgy véled, hogy ezek a Fényvárosok... Melyekről néhányan fotókat is készítettek... úgy tűnnek, mintha hologramok lennének a felhőkben. Volt egy Afrikában, egy Kínában például, úgy tűntek, mintha repülő városok lennének ott fenn.

Cobra: Valójában ez hasonló, mert a Galaktikus Konföderáció néhány anyahajója. Úgy néznek ki mint a Kristályvárosok vagy Fényvárosok. És voltak esetek amikor láthatóvá váltak a felhőkben vagy még nyíltabban, nyíltan az égen. És ezt valóban lefényképezték Afrikában és máshol is évekkel ezelőtt.

James: Néhányan azt állítják, hogy a jövőben elhagyjuk a városokat és ezekben a lebegő városokban élünk majd, melyek a bolygó körül repülnek, és ez lesz az emberiség jövője. Meg tudod ezt erősíteni, hogy talán tényleg ez lesz a helyzet?

Cobra: Azt mondanám, hogy azok akik elég fejlettek és eléggé megtisztultak, azok csatlakozni fognak a Fényvárosok valóságához. Az emberiség többi részét evakuálni kell majd más bolygókra, amikor a végső pólusváltás megtörténik. Eltávolítják őket, teleportálják, vagy úgy is mondhatom, hogy más bolygókra evakuálják, mely támogatni fogja őket a fejlődésükben, a Föld bolygó pedig egy magasabb frekvenciába fog emelkedni. És csupán azok lesznek képesek itt maradni, akik összehangolódnak ezzel a magasabb frekvenciával.

James: És lehetséges az, hogy ezek a lebegő városok leereszkednek a földre, az emberek felmehetnek rájuk és képeket készíthetnek, amit aztán felraknak az internetre?

Cobra: Igen. Az Esemény után, azután, hogy a felszíni lakosság, a Fényvárosok már eléggé fejlettek lesznek. A Kapcsolat megalapozott lesz azokkal a Fényvárosokkal, melyek leereszkednek majd, és a kapcsolat létrejön. Az emberek képesek lesznek majd arra, hogy azoknak a Mennyei városoknak bizonyos részeit bejárják, fotókat készítsenek. És ez egy nagy lépése lesz az emberi felébredésnek.

James: Rendben. Lehetséges-e, hogy a cabal majd próbálja megakadályozni, hogy az emberek belépjenek ezekbe a városokba, az internetről pedig törlik a fényképeket?

Cobra: Ez jóval a cabal eltűnése után fog megtörténni. Ez az Esemény után fog megtörténni. Nem történik meg az Esemény előtt.

James: Értem. Valaki azt állítja... el tudnád mondani, hogy ezeket a helyeket hogyan alakítják ki, mire van szükség ezeken a nagyszerű helyeken? Talán, talán... milyen is az élet ezekben a városokban?

Cobra: Minden a tudaton alapszik, szóval ez nem egy fizikai létezés. Úgy vagy ott mint egy lélek, mely természetesen létre tud hozni egy fizikai testet vagy energia testet. De minden élet, a magasabb tudatmezőről, a feltétel nélküli szeretet mezejéről és együttműködésből szerveződik. Így tehát ez egy harmonikus társadalom, mely lényegét tekintve a paradicsomban él.

James: Kiváló, köszönöm. A következő kérdést Don tette fel: arról kérdez, az új technológiákról, már mondtad, majd akkor, ha a cabalról gondoskodtak, de tudod, ennek tényleg nincs dátuma, minden állandó változásban van. De szeretne kérdezni a Cintamani kövekről. Kaphatóak még?

Cobra: Igen. Van egy weboldalunk. www.cintamani.space ahol természetesen még tudsz vásárolni ha vezettetést érzel rá.

James: Oké. Néhányat a posztok közül. Szükség van-e vasra, vagy még több rézre a vérünkben ahhoz, hogy levitáljunk, mint ahogy az orvosok mondják, vashiányra a gravitáció érdekében? Vagy magnézium esetében nincs gravitáció. Szükség van-e nagyobb mennyiségű rézre, ezüstre, aranyra? Ez többszörös kérdés. Tehát szükség van-e olyan alkotóelemekre, melyeknek fontolóra kellene venni a fogyasztását ahhoz, hogy megtanuljunk levitálni?

Cobra: Ennek semmi köze a gravitációhoz, de van némi… sok mikro alkotóelemre van szükség a vérünkben ahhoz, hogy megerősítsük az immunrendszerünket. De azt gondolom, hogy Dr. Joe ideálisabb lenne ezeknek a kérdéseknek a megválaszolásához, hiszen ő orvos.

James: Oké, nagyszerű. Tanácsolsz-e valamit annak, aki meg akar tanulni levitálni?

Cobra: Fejleszd a tudatodat. Ez a legelső.

James: Rendben. Milyen hatékony szerinted a Bemer EMF szignál?

Cobra: Egy bizonyos fokig… azt mondanám

James: Andrea kérdezi: amikor megtörténik az Esemény... óóó, mindenki azt szeretné tudni, mikor lesz az Esemény. Azt hiszem, talán még a földönkívüliek sem tudják. Igaz?

Cobra: Oké, ahogy mondtad, a helyzet állandó változásban van és közre játszik a szabad akarat. Rengeteg tényező játszik szerepet ebben, ezért nem tudok válaszolni erre a kérdésre.

James: Gyanítom, százszor, ezerszer is feltették már ezt a kérdést. Szóval nem szegezzük neked megint. Cobra, mi a helyzet a halállal? Meg tudunk menekülni már tőle?

Cobra: Hogy érted, hogy megmenekülni? Pontosítsd a kérdést.

James: Nos, feltételezem, hogy az illető a bolygót körülvevő reinkarnációs hálóról próbál kérdezni. Talán a technológiáról a Holdon.

Cobra: Igen. Igen. Lehetséges kilépni azokon a sugarakon keresztül, azokon a sávokon keresztül a Fénybe, de nem garantált.

James: Szóval mi a helyzet a Felemelkedési tervvel? Lehet, hogy az ember most nem is akar elmenekülni a bolygóról... Készülünk, hogy az EGYbe...

Cobra: Ez most egy tökéletes időzítés arra, hogy itt legyünk. Úgy értem, nem a tökéletes idő, nem valami kellemes, de nagyon fontos. Ez olyan mint a Végjáték forgatókönyv. Soha nem történik meg újra. Ez olyasmi… a játék utolsó meccsében vagyunk, és egyre intenzívebbé válik. Így tehát a legjobb formánkat kell hoznunk, hogy felszabadítsuk ezt a bolygót.

James: Igen és mint Fénymunkások mindannyian arra jelentkeztünk, hogy ide jöjjünk, sokan közülünk… hatalmas a sora az ide inkarnálódóknak. Szóval nem kellene megpróbálnunk lelépni a közel jövőben. Oké. Rendben. A következő kérdés. Cobra, volt egy csoport Romániában akik kapcsolatot létesítettek a Sirius A-val egy portálon keresztül mely egy vidéki területen található. Úgy hívták őket, hogy Galactus. Készítettek egy filmet 'Konfliktus az Űrben' címmel és más filmeket is. Az elmúlt pár évben ez a csoport eltűnt az internetről. Tudnál erről valamit mondani?

Cobra: Nincs hozzáfűznivalóm. Sok olyan csoport van a bolygón, akiknek különböző fokú kapcsolata van. És nincs nagyon más, amit ezzel kapcsolatosan mondani tudnék. Egyike azon csoportoknak, aki rendelkezik egy bizonyos szintű kapcsolattal.

James: Rendben, akkor menjünk is tovább. 2017-ben mutatott nekem egy lebegő Plejádi hajót egy női Plejádi személyzeti tag aki megrázta a kezemet és rámutatott a hajóra. A Plejádiak használnak hosszúkás, szivar alakú járműveket?

Cobra: Igen, használnak. Néha megteszik.

James: A következő kérdés Georgia Guidestones-szal kapcsolatos (emlékmű.) Úgy hiszem a bolygó lakosságának a csökkentéséről beszél. Mit takarnak a számok? Gondolod, hogy ez a cabal műve?

Cobra: Igen, ez valójában a cabal terve a szemünk láttára.

James: Oké. Rendben.

Cobra: Ez elég egyértelmű, úgy értem, hogy félreérthetetlen.

James: Rendben, tudnál beszélni Anthony Williamről, aki orvosi médium? Egész életében figyelt egy hangra, ezután elmagyarázza, hogy milyen vírusokkal vagy vegyi anyagokkal küzdünk éppen és hogyan, majd ezt hogyan tisztítsuk ki és gyógyítsuk meg. Tudsz bármit erről a hangról, aki szól hozzá?

Cobra: A belső vezettetését hallgatja, a belső hangját, mellyel mindenki rendelkezik a lelkében.

James: Oké. Irgalomnak hívja a hangját. Vajon egy földönkívüli? Igaz, azt mondtad, hogy a saját lelke (hangja.)

Cobra: Igen.

James: Oké. (...) Ha egyszer meghalunk, fontos-e, hogy 28 nappal a haláleset után legyünk eltemetve ahhoz, hogy teljesen el tudjunk menni?

Cobra: Miután meghaltunk, halottak vagyunk. A fénybe kell mennünk. Nagyon sok a hamis információ, olyanok, hogy nem szabad a Fénybe menned, de ez nem igaz, hiszen a Fény lényünk lényege. És ha a Fénybe mész, érezni fogod a pozitív energiát, áthaladsz a csatornán a másik oldalra. Nem kell 28 napot várnod, elég néhány nap, de jó, ha körülbelül 3 napot vársz. Így az étertest teljesen el tudja hagyni a fizikai testet.

James: Tudnál mondani valamit néhány fejlett technológiáról, amelyek valószínűleg a Holdon vannak, ami összeszedi a lelkeket és néhányukat visszainkarnálja a földre?

Cobra: Ez már megszűnt.

James: Oké.

Crystal: James, muszáj közbeszólnom mint hipnoterapeuta, és itt volt nekünk Dolores Cannon is, aki szintén beszélt a Fehér Fény Csapdáról, és még olyan sok mester beszél a Fehér Fény Csapdáról, Cobra. Szóval mi ez a Fehér Fény Csapda? Amikor hipnotizáluk valakit előző életbeli regressziós technológiával, akkor átmennek a születési csatornán, majd át a másik oldalra, az előző életükbe. És akkor, amikor újra visszatérnek, azt mondjuk nekik, hogy nézzék meg a fehér fényt, de Dolores Cannon azt mondta, hogy ez a Fehér Fény Csapda, ami a reinkarnációs ciklus csapdájába ejt újra és újra és újra ezen a bolygón.

Cobra: Valójában, valójában mindenki a reinkarnációs ciklus csapdájában van, mert a reinkarnációs ciklus nem csak a fizikai síkon létezik, hanem a magasabb síkokon is. Csapdában vagy az asztrális síkon, vagy a mentális síkon is. Nem tudod elhagyni a bolygót. És a fehér Fény egyszerűen egy portál, melyen átlépsz. A tudatod a fizikaiból az éteribe mozgatod. Ez csak egy portál. Híd. Szóval nem értek egyet ezzel a fény csapda elképzeléssel, ezzel a koncepcióval. Nem tudom. Nem értek vele egyet.

James: Nos, Cobra, el tudnád mondani, hová mennek az emberek, amikor meghalnak?

Cobra: Áthaladnak egy csatornán, egy portálon az éteri síkra, majd idővel a legtöbbjük az asztrál síkra, ahol elengedik azokat a kötődéseiket, melyek a fizikai világhoz kötötték őket, az asztrál síkra, és néhányuk még ennél is magasabbra, a mentál síkra.

James: Oké. (...) Tudnál mondani valamit a black goo-ról (vírus) ami szintetikus AI (Mesterséges Intelligencia), azt hiszem, kapcsolatos a földönkívüliekkel. Lekapcsol minket ez a dolog a magasabb jóról?

Cobra: Igen, lehetséges, de nem aggódnék emiatt túlzottan, a black goo miatt. Olyasmi ez, ami teljesen ki lesz takarítva és el lesz távolítva.

James: Oké, oké. Szóval igen, a következő kérdés arról szól, mit kezdjünk vele, de azt hiszem, azt mondom, hogy ezt már megoldották, szóval rendben. Következő kérdés a mini jégkorszakról szól. Lesz ETA, amikor ez esetleg megtörténik?

Cobra: Oké. A ciklus melyben vagyunk annyira összetett, hogy egy mini jégkorszak csupán egy lehetséges forgatókönyv, mert van a Galaktikus Ciklus, a Kozmikus Ciklus, a Föld processzió ciklus, és mindegyik egyszerre ér véget. Szóval ez attól függ, hogy ezeknek a ciklusoknak az iránya hogyan játszódik le. Lehetséges, hogy nagyon hamar egy mini jégkorszakban találjuk magunkat a következő pár évben, vagy az is lehet, hogy nem lesz akkora hatással ránk, hogy hogyan zajlik le a Galaktikus ciklus és hogyan fejlődik a globális tudatunk a következő pár évben. Szóval pillanatnyilag minden rendkívül összetett és rendkívül változékony.

James: Kiváló. Elmondanád, hogy miért az emberek 10 felébredt százaléka segíti a 90 alvó százalékot, látja az igazságot a kormány és a média hazugságai mögött? Szóval mi hogyan, akik felébredtünk? Hogyan segítsük azokat, akik még mindig alszanak?

Cobra: Alapvetően úgy, hogy terjesztik az információt, mert ha elég ember terjeszti az információt az alternatív médiában, az interneten, a közösségi médián keresztül mindenhol, ez felgyorsul. Egy ponton mindenki elkezdi kinyitni a szemét, és ez már történik. Ez a pandémia felnyitotta sok ember szemét a valósággal kapcsolatban, hogy ezt az egészet mesterségesen hozták létre. Ez annyira tisztán látható és egyértelmű, hogy a legtöbb, azt mondanám, sok ember, aki eddig még nem ébredt, most tömegesen ébred.

James: És gondolod, hogy még több cenzúra lesz a Youtube-on, a Facebook-on, a Twitteren, például azokkal szemben, akik próbálják kimondani az igazságot?

Cobra: Igen, megpróbálják nagyon keményen erőltetni ezt a következő 4-6 hónapban. Azért próbálkoznak ennyire keményen, mert vannak az időnek bizonyos fontos mérföldkövei, melyekhez odaérünk és szeretnék megakadályozni, hogy az igazság kiderüljön.

James: Szóval úgy vélem, máris megkéstek a mérföldköveikkel.

Cobra: Nézőpont kérdése, különböző frakciók vannak a cabalon belül, különböző tervekkel és különböző perspektívákkal arra nézve, hogyan haladnak a dolgok, de azt mondanám, hogy egy kicsit aggódnak.

James: Igen. És mi a helyzet az aktuális, mit gondolsz, mi lesz a Facebookal, a Twitterrel, ezek a közösségi média óriások, úgy véled túlélik, vagy szétperelik őket?

Cobra: Kezdődik tulajdonképpen egy átalakulás és az emberek kezdik észrevenni, hogy ezek a közösségi média óriások nem olyan ártatlanok. Ez érkezik a globális tudatosságba, és ez fogja egy ponton beindítani a tisztulását ezeknek a cégeknek, alkalmazkodniuk kell, ha túl akarnak élni, egy ponton meg kell változtatniuk a stratégiáikat.

James: Oké. (...) Valaki a chiméra csoporttal kapcsolatban kér friss információkat. (...) Mik a hírek a chimérával?

Cobra: Nos, még mindig igen aktívak. Még mindig mélyen jelen vannak a katonaságban, a légierőknél, a DARPA-ban, és folytatják a terveiket tovább, mint eddig is. Szóval még mindig próbálják a karantén sértetlenségét fenntartani.

James: A chiméra csoport kapcsolatban áll a Monarch-al, és vannak más csoportok is, a Mobiussal, és más planetáris vállalatokkal?

Cobra: Nem közvetlenül. A chiméra próbál a felszíni életbe nem beavatkozni. Csak olyan kicsit, amennyire muszáj. Tényleg nagyon a színfalak mögött akarnak maradni, minden területen, amennyire csak lehetséges.

James: Hm. Szóval úgy véled, hogy a légierőknél súlyos a beszivárgás, vagy úgy látod, hogy ők a változások pozitív erői?

Cobra: Súlyos a beszivárgás. És a légierők létrehozásának fő célja az, hogy a cabalnak legyen egy utolsó esélye megvédeni a Földet a Galaktikus Konföderációval szemben. Ezt szeretnék felhasználni utolsó védelmi vonalukként, mielőtt a Konföderáció hajói megérkeznek.

James: Szóval ez az, ahol Randy Cramer arról beszél, hogy egy hamis zászlós inváziót akarnak csinálni, ET inváziót. Mit gondolsz, lehetséges ez, és az légierők részt vesznek majd ebben?

Cobra: Igen, ez tényleg a cabal egyik terve. Nem hiszem... nem nagy a valószínűsége annak, hogy ez megtörténik, mert vannak tervek ennek megakadályozására, mégis van távoli esélye annak, hogy talán megtörténik. A sötét erők nem akarnak élni a hamis zászlós földönkívüli invázió lehetőségével, mert bizonyos értelemben hátrányos helyzetbe hozná őket. Ha előrukkolnak ezzel a show-műsorral, gyakorlatilag vége a játéknak, game over, és ezt nem akarják megkockáztatni.

James: Igen. Már a COVID-dal is összezavarodnak. Rendben. Következő kérdés. Ha egy űrhajó leszállna, felszálljunk rá?

Cobra: Érezned kell, érezned az energiáját ennek az űrhajónak, a szívednek és a lelkednek, a belső vezettetésed elmondja, hogy a hajó jó vagy rossz. És hallgass erre a vezettetésre.

James: Nos, ha már a különböző földönkívüliekről beszélünk, legalábbis az interneten úgy tűnik, hogy a drakonidáknak elég rossz a hírük. Ezt te is így látod, hogy ezt érdemlik, vagy vannak jó szándékú drakonidák is?

Cobra: Azt mondanám, hogy 80-90%-a a drakonidáknak negatív. Úgy értem, van néhány jó szándékú drakonida frakció is. Egyikük a Thuban Draco, akik a kínai magaskultúrát létrehozták kb. 5000 évvel ezelőtt. És tényleg találkoztam egy pozitív drakonidával néhány évvel ezelőtt, de a legtöbbjük nem igazán jó fajta. Háborúzós, kötekedő a mentalitásuk. Nem pozitív lények. Legtöbbjük nem.

James: Igen. És hogy Thubannal folytassuk, részt vettek a Mantauk kísérletben, és nem bántak velünk jól. De ez nem feltétlenül jelenti azt, hogy mindenki a Thubanról ilyen, azt hiszem. A következő kérdés: az összes nagy chiméra póknak vége?

Cobra: Létezik még néhány éteri chiméra pók a Holdpálya alatti térben, de a plazma, az összes plazma póknak teljesen vége.

James: Oké. Azt mondja valaki, azt mondtad, hogy még néhány hatalmas pók rejtőzködik valamilyen szinten a Földön kívül. Ha már végük...

Cobra: Éteri pókok még léteznek a Holdpálya alatti térben. Ez a Föld és a Hold közötti terület, ott még vannak bizonyos területeken.

James: Nos, ha már a pókokról van szó, megerősítenéd, hogy léteznek gyémánt pókok?

Cobra: Mit értesz gyémánt pók alatt?

James: A külső vázuk gyémántból van és hatalmasak. Azt hiszem, a Jupiterről származnak, vagy...

Cobra: Nem, nem, nem.

James: Szóval nem igaz. Nincs ilyesmi. Gyémánt pókok. Oké. És arról van valamilyen információd, hogy léteznek-e olyan létformák a pókok között, amelyek jó szándékúak és pozitívak?

Cobra: Igen, léteznek, de igen ritkák. Nem igazán gyakori.

James: Igen. Mert van néhány ET kapcsolattartó, akik azt állítják, hogy vannak... Az ugráló pókoknak úgy tűnik, hogy van...

Cobra: Igen, ők léteznek, de ritkák.

James: Oké, rendben. Don meditációt oktat 50 éve, és beszél a fehér Fényről a tudat folytonosságához viszonyítva, amely átlép... Amely magában foglalja az alsóbb asztrálból a magasabb mentális síkokba történő átlépést is. És még soha nem említette negatív módon a fehér Fényt. Ez gyakran kapcsolódik a lélek magasabb tudatosságához. Most csupán információkat osztok meg.

Cobra: Ezzel teljesen egyetértek.

James: Oké. Dale kérdése: megmondanád, hogy mely Plejádiakkal állsz kapcsolatban?

Cobra: Nem válaszolhatok erre a kérdésre.

James: Némi utalás, talán a taygeteaiak?

Cobra: Nem az.

James: Oké. (...) Az Ellenállási Mozgalom felveszi a kapcsolatot azokkal, akikek készen állnak arra, hogy velük menjenek?

Cobra: Az Esemény után. Az Esemény előtt a felszíni lakosság egyszerűen nem áll készen arra, hogy kapcsolatba lépjen az Ellenállással.

James: Oké. (...) Tudsz-e arról valamit, hogy lesznek-e katasztrófák az RV után?

Cobra: Mint már mondtam, az Esemény után egy bizonyos ponton lesz a Galaktikus Pulzálás, amely beindítja a Napot, ami beindítja a pólusváltást és cunamit, ami gyakorlatilag kitakarítja a bolygót. Ez lesz a bolygó végső megtisztulása.

James: Oké. Majd akkor, de evakuálva leszünk mielőtt ez megtörténik.

Cobra: Igen, az emberiséget evakuálják még mielőtt ez megtörténik.

James: Rendben. Szeretné valaki tudni, hogy mikor lesznek a célszemélyek, lelkek, vagy csillagmagok, Montauk gyerekek, Ibis Projekt, Horace Isis inkarnációja biztonságban, együtt, a fehér kalaposok védelemben és támogatásban?

Cobra: Oké. Ez is megtörténik természetesen. A nagyszerű dolgok megtörténnek az Eseménykor és utána, de előtte nem könnyű, mert a cabal alapvetően mindent az ellenőrzése alatt tart a bolygón.

James: Oké. Most visszakanyarodunk egy kérdéshez, ami a reptiliánokkal kapcsolatos. Léteznek pozitív reptiliánok, akik a közzétételben szerepet játszanak...

Cobra: Nos, tájékoztattak erről. Volt egy állítás, miszerint léteznek pozitív reptiliánok, de én sohasem találkoztam velük, és nem voltam velük indirekt kapcsolatban sem. Tehát nehéz elhinni, de nyilvánvalóan vannak pozitív hüllők is, ám manapság a legtöbben nem azok.

James: Arról beszélünk, úgy értem, azt mondtad, hogy 80-90%-a a drakonidáknak negatív. Mi a helyzet a reptiliánokkal? Milyen arányra gondolsz az esetükben?

Cobra: Nos, több mint 95%-uk negatív.

James: Hű, oké. Rendben. Mondanál valamit a fekete ébredésről (black awakening), a szuperkatonákról a tömeges káoszból? Lesz ilyesmi, hogy fekete ébredés?

Cobra: igen, lesz felébredés, de ez kényes kérdés, mert a legtöbb szuperkatona trauma alapú programozást kapott. Amikor ezeket a programokat kioldják nagyon óvatosan kell eljárni. Tehát amikor a szuperkatonák felébrednek, azt megfelelőképpen kell elérni, gyógyítással, segítő jelleggel. Ez nagyon kényes téma.

James: Rendben. Lehetséges-e, hogy klónokat, szuper katonákat, ilyen hadsereget hoznak elő az új világrend programjának részeként?

Cobra: Nem, nem, nem.

James: Rendben. Mert egy hipnózisban...

Cobra: Ez egy másik forgatókönyv. A Fényerők felébresztik a szuperkatonákat, akiket erőszakkal programoztak, felébrednek és elkezdenek a Fényért harcolni.

James: Rendben. Van abban igazság, hogy jön majd két börtönbolygó azokért, akiknek törvénytelenek a szándékai?

Cobra: Nem.

James: Renden. Szóval mit gondolsz, hová küldik a cabal tagjait?

Cobra: A Galaktikus Központ Napba, ott felbomlanak és újraalkotják őket.

James: Érdekes. Igen. Mert id. George Bush kapcsolatba lépett velem egy csatornázáson. Igen. És azt mondta, az ürességben van, és félt és nem tudta, mi fog történni vele. Ez a Galaktikus Központi Nap, amiről beszélsz?

Cobra: Nem, nem léphetett veled kapcsolatba, mert nem létezik többé.

James: Szóval, igen. Jól van. Nincs már, oké. Értem. Lehet, hogy éppen... Mert akárhogy is, amilyen szerepet játszott, és amiket tett. Különben a következő kérdés: a Tesla-féle ingyenenergiát felfedik 2020-ban? Mintha azt mondtad volna, hogy akkor, amikor a cabalnak vége, és azt még nem tudjuk, ez mikor lesz. Oké. Igaz? Vagy szeretnél mondani valamit az ingyenenergiáról?

Cobra: Nos, ingyenenergia. Mindez majd az Esemény után.

James: Oké. Rendben. Újabb kérdés QAnonról. Austin Steinbart tényleg Q?

Cobra: A válasz nem.

James: Oké. Tudnál mondani arról valamit, hogy ő Astar Sheran a jövőből?

Cobra: A válasz nem.

James: Oké. Következő kérdés, időutazó, vagy kvantumszámítógépeket használ a jövőből hogy segítsen Trumpnak kitakarítani a posványt?

Cobra: A válasz nem.

James: Meg tudod erősíteni, hogy egy lélektani művelet?

Cobra: Nem válaszolhatok erre a kérdésre.

James: Rendben. Nos, alapvetően ezt már elhalasztottuk. Rendben. Nos, nem ítélkezek többet Austinról. Menjünk tovább, és ne tegyünk fel több kérdést Austinnal kapcsolatban. Cobra, a meditáció és a pozitív gondolatok, szavak és tettek mellett, mit tehetnénk a vibrációs mezőnk emeléséért az Esemény előkészítésekor?

Cobra: Jó, ha az ember némi időt tölt a természetben, és végül is fontos, hogy hallgass a belső vezettetésedre, a magasabb énedre, és légy kegyetlenül őszinte magaddal. Ne hazudj magadnak. Légy őszinte és ismerj be mindent, amit be kell ismerned magadnak. Az önmegtagadás a legelterjedtebb betegség ezen a bolygón.

James: Kiváló. Köszönöm. És minden bizonnyal próbáljunk organikus ételeket enni, és távol maradni az oltásokról. Vagy van valami hozzáfűznivalód az oltásokhoz?

Cobra: Úgy értem, hogy ez elég egyértelmű. Mindenki tud a vakcinákról, szóval nem szükséges, hogy hozzászóljak ehhez.

James: Igen. De a COVID oltás, lehetséges, hogy áttolják ez a tervet?

Cobra: Megpróbálják, de amint látható, kudarcot vallottak eddig.

James: Lehetséges, hogy a gyógyszergyártó cégeket szétperelik majd?

Cobra: Nem mondanám, hogy szétperelik őket, de egyre erősödik az ellenállás velük szemben.

James: Igen. Oké.

Cobra: Van még 10 percünk.

James: (...) Oké. Van itt egy kérdés, elég zavaros, de úgy tűnik, a gyermekrabszolgaságról és az adrenochrome-ról szeretnének tudni. Van erről információd? Zajlanak most tömeges letartóztatások?

Cobra: Nem, még nem.

James: Oké. Vannak pletykák Ellen DeGeneresről és így tovább, hogy házi őrizetben vannak… Oprah... ezek nem igazak?

Cobra: Nem igazak.

James: Mert tudod, a show-műsoraikat lemondják. Ez kapcsolatban állhat a lehetőséggel, hogy esetleg letartóztatták őket?

Cobra: Nincsenek még letartóztatva. Természetesen a show-műsoraikat lemondták, de ez még nem a letartóztatás. Amikor a letartóztatás megtörténik, az majd a tömegmédián keresztül történik, nagyon evidens lesz.

James: Igen, de a show-műsoraikat lemondták azért amit tettek.

Cobra: Nem, nem.

James: Elmondanád, hogy mit gondolsz annak okáról amiért a show-műsorok elmaradnak?

Cobra: Határozottan nem a letartóztatásuk miatt.

James: Oké. Rendben. Oké. Tehát itt a következő kérdést, azt hiszem, hogy a Black Lives Matter (Fekete Életek Számítanak) egyesülés a hatalmon lévőkkel szemben. Úgy értem, fekete BLM. Úgy értem, hogy ez a BlueAct (Demokrata párti nonprofit szervezet), alapvetően egy Demokrata párti oldalág. Van más észrevételed a Black Lives Matter kapcsán?

Cobra: Csak annyit mondok, hogy a jezsuiták szeretnék polarizálni a társadalmat szélső jobb és szélső bal irányba. Két tábort akarnak, akik gyűlölik egymást és egymás ellen harcolnak.

James: Oké. Cobra, elmondanád nekünk kicsoda Q Anon?

Cobra: Nem.

James: Rendben. A következő kérdés a kvantumnyelv. Hmm oké. Nem fogom ezt megkérdezni. Mi a nagy Esemény időpontja? Azt hiszem, ez a harmadik vagy a negyedik alkalom, amikor ma feltették ezt a kérdést, Kathy... Szóval, az idővonal folyamatos változásban van. Ez a helyes válasz?

Cobra: Igen.

James: Oké. De mi van a jelekkel, az olyan jelekkel, mint... Mik az első jelei... Azt hiszem, változások történnek majd, például Atlantisz képét mutatják majd Antarktiszon? Gondolod, hogy ilyen dolgokat fogunk látni, hogy Atlantisz kiemelkedik a tengerből?

Cobra: Ez mind az Eseményt követően fog megtörténni. Az összes jelentős közzététel akkor fog megtörténni.

James: Oké. Mit csinált az Atlantisz Szövetség a június 30-i meditáció után?

Cobra: Oké, nem fedhetem még ezt fel. Fogok erről beszélni a következő frissítésemben.

James: Oké. Mi rejtőzik a Nap mögött?

Cobra: Semmi.

James: Nincs Nibiru?

Cobra: Nincs.

James: Oké. Akkor Nibiru létezik egyáltalán?

Cobra: Nem ilyen módon. Ez egy elképzelés… egy hamis elképzelés, melyet azért hoztak nyilvánosságra, hogy összezavarja a felszíni lakosságot.

James: Mi a helyzet Zecharia Sitchinnel? Ez azt jelenti, hogy a történet, amit állított, kitaláció, vagy...

Cobra: Igen, igen.

James: Oké. És mondanál valamit arról, azt hiszem, hogy rabszolgákat gyűjtöttek az aranybányászathoz a bolygón? Vajon a földönkívüliek valóban meg akarják ezt csinálni?

Cobra: Nem szükséges mert van technológiájuk ahhoz, hogy aranyat hozzanak létre. Miért lenne szükségük rabszolgákra, hogy aranyat bányásszanak? Ennek semmi értelme nincs.

James: Igen, megvan. Oké. A következő kérdés a jogi... umh... nem vagyunk... Oké. Azt hiszem, a Jogi fikcióról akarnak kérdezni és a bíróság elé vitt adósságokról. (...) Szeretnék tudni, hogy a jogi fikció létezik-e más világokban, talán a Draco Birodalomban?

Cobra: Nos, amit bevezettek egy drako koncepció, vagy alapvetően nem csak drako, hanem az Orionból származó koncepció, amelyet drakoiak megkaptak, és ők importáltak erre a bolygóra. És ez a Jogi fikciós rendszer meg fog változni. Drasztikusan megváltozik természeti törvényekre és szokásjogra. A változtatás után más struktúra lesz.

James: oké. Köszönöm.

Cobra: És ez pillanatnyilag sehol máshol nem létezik. Csak ezen a bolygón.

James: Amikor megtörténik a reset, azt jelenti, hogy sötété lesz, nem lesz mit enni és tartalékokra lesz szükség...? Azt hiszem azt szeretnék tudni, hogy lesz-e szükség élelmiszer tartalékokra?

Cobra: Nos, amikor az Esemény megtörténik mindenkit értesít az EMS és jó tanács az, hogy legyen elegendő élelem és elegendő készpénz ha szeretnél valamit vásárolni, bármire is legyen szükséged azokban a napokban.

James: Oké. Geroge Floydot letartóztatják majd?

Cobra: Geroge?

James: George Floyd. A fekete férfi, akit megölt a rendőr?

Cobra: Nos, ez egy beugratós kérdés. Nem fogok rá válaszolni.

James: Oké. A pedofilokat letartóztatják valaha? Úgy tűnik túl messzire mentek, de a kivizsgálások abbamaradtak.

Cobra: Természetesen le lesznek tartóztatva a tömeges letartóztatások részeként és nem fogok részletekbe bocsátkozni, de mindenki, aki hatalmas bűncselekményeket követett el az emberiség ellen, szembe fog nézni az igazságszolgáltatással. Mindenki.

James: Igen. Gyors megjegyzés: távolbalátók láttak mindent... a letartóztatásokat, megtelt vele a Gitmo (Guantánamói fogolytábor), majd a földönkívüli erőket, csak nukleáris fegyvert küldtek oda és az egész bázist megsemmisítették. És ez senkit sem igazán érdekelt, a bolygó ünnepelt. Nem azt mondom, hogy ez fog történni, de lehetséges.

Cobra: Nem tudom ezt megerősíteni, a pontos terv szigorúan titkos. Szóval egy szót sem találsz a pontos tervről, arról, hogy mi fog mindenütt történni.

James: Oké. Valakinek a Tachyon Kamrákról van kérdése. Egyre erősebbé válnak, hogy történik ez?

Cobra: Igen, egyre erősebbek. Sok oka van ennek. Az első, hogy fejlesztjük a technológiát. Instrukciókat kapunk a Plejádiaktól arról, hogyan tehetjük a technológiánkat még erősebbé. És egyre kevesebb az anomália a bolygón. Ez egy másik oka annak, amiért erősebbé válnak.

James: Oké. Kérdés a Facebookról. Mikor hozzák teljesen nyilvánosságra a SSP (Titkos Űrprogramot)?

Cobra: Az Esemény után kell lennie. Ez része a közzététel programjának. Ez mind ugyanaz valójában. Ez mind ugyanaz a kérdés. Most ebben a régi, unalmas valóságban élünk amikor nincs közzététel és a rendszer igazságtalan. És amikor a dolgok igazán elkezdenek mozdulni, akkor az meglehetősen drasztikus lesz és igencsak robbanásszerű és nagyon-nagyon nyilvánvaló is.

James: És gondolod, hogy a Titkos Űrprogramok részvevőit kártérítést kapnak majd?

Cobra: Igen, természetesen.

James: Oké. Ezek voltak a kérdések a Facebookról.

Cobra: Talán tudok még 3 kérdésre válaszolni.

James: Még három? Oké. Valaki tudni szeretnék, hogy él-e még a pápa?

Cobra: Igen, életben van.

James: Oké. De vajon...

Cobra: Ha ez volt a kérdés, akkor igen. Igen.

James: Oké. Miért nincsenek a pedofilok házőrizetben?

Cobra: Ez ismételten… a sötét erők még mindig kontroll alatt tartják a bolygó felszínét. És tulajdonképpen az emberiség a túszuk. Tehát bármilyen közvetlen akció a sötét tagokkal szemben erős megtorlást indítana be. Szóval amikor az egész művelet megtörténik, bármilyen módon is történjen meg, olyan módon fog történni, ami nem kockáztatja az emberiséget, a felszíni lakosságot.

James: Értem. A Tachyon Kamrák képesek a testet regenerálni, mint a med-bedek, Jared Ran med-bedjei (gyógyító ágyak)? Van erről valamilyen információd?

Cobra: Nem tudom alátámasztani a létezését azoknak az ágyaknak, de azt el tudom mondani, hogy a Tachyon Kamrák nem tudják megfiatalítani a testet. Úgy értem, nem tudnak végtagot növeszteni például, de határozottan javítani tudnak a fizikai test állapotán mert javítják az immunrendszer állapotát és tulajdonképpen ki tudják igazítani a fizikai test szubatomi felépítését tökéletes állapotúra.

James: Oké, köszönjük szépen Cobra!

Cobra: Oké. Köszönöm ezt az interjút. Mindenkinek egy sokkal békésebb jövőt kívánok és a Fény Győzelme!

Crystal: Ó, köszönöm szépen, Cobra, hogy megtisztelted a találkozónkat, a FESIG 78. ülését. Őszintén nagyra értékeljük a veled töltött időt és a válaszaid. És James, köszönöm szépen az együttműködést. Kiváló vagy. Szupergyorsan tetted fel a kérdéseket és Cobra is szupergyorsan válaszolt. Mivel nincs más kérdés, most a FESIG 78. ülésén szünetet tartunk. Nagyon köszönöm, kérlek, ne menjetek el.

----- Átirat vége -----

A Fény győzelme!

------------

Néhány szó erről a blogról:

A We Love Mass Meditation/Szeretjük a tömegmeditációkat oldal tömeges meditációkat szervez, melynek célja, hogy a lehető leghamarabb és a lehető legzökkenőmentesebben érjük el a planetáris felszabadulást.

Kérjük, ha vezettetést éreztek, csatlakozz minden nap az alábbi meditációk bármelyikéhez:

Koronavírus vége meditáció négy óránként

https://hungarian.welovemassmeditation.com/2020/04/koronavirus-vege-meditacio-vasarnap-17.html

Meditáció a koronavírus megállításáért az egész bolygón 4 óránként

https://hungarian.welovemassmeditation.com/2020/02/surgos-meditacio-kinai-virus.html

Meditáció minden négy órában a koronavírus kitörésének megállításáért Olaszországban

https://hungarian.welovemassmeditation.com/2020/02/surgos-meditacio-minden-negy-oraban.html

Élet Virága Meditáció 14:00-kor (nyári időszámítás szerint) és bármikor, amilyen gyakran lehetséges

https://hungarian.welovemassmeditation.com/2019/10/elet-viraga-meditacio-4-orankent.html

Sürgősségi Meditáció 16:00 órakor (nyári időszámítás szerint)

https://hungarian.welovemassmeditation.com/2018/02/attores-meditacio-1500-orakor-es.html

Istennő Meditáció 16:30-kor (nyári időszámítás szerint)

https://hungarian.welovemassmeditation.com/2018/02/istenno-meditacio-minden-nap-1530-kor.html

Koronavírus vége meditáció 17:00 (nyári időszámítás szerint)

https://hungarian.welovemassmeditation.com/search?q=koronav%C3%ADrus+v%C3%A9ge

Kozmikus Központi Faj Meditáció 17:15-kor (nyári időszámítás szerint)

https://hungarian.welovemassmeditation.com/2019/02/kozmikus-kozponti-faj-meditacio-minden.html

Buddhikus Oszlop Meditáció 17:30-kor (nyári időszámítás szerint)

https://hungarian.welovemassmeditation.com/2018/10/buddhikus-oszlop-meditacio-minden-nap.html

Különféle célból is szervezünk rendszeresen különböző tömegmeditációkat, melyek itt találhatók:

https://meditacios-tablazatok.blogspot.com/p/meditacios-fo-tablazat-aurora-projekt.html?fbclid=IwAR0InldJ0RpTJPnQ_Oxk3ki5afuw4f3b2-NR2IrLgT_k04NAlRMMq5txJX0

Szeretjük a Tömegmeditációkat Alapnak / We Love Mass Meditation Fund

A We Love Mass Meditation Fund sürgős pénzügyi támogatást nyújt a Fénymunkásoknak világszerte. Az alábbi linken tehetitek meg az egyszeri, vagy rendszeres felajánlásotokat:

paypal.me/WeLoveMassMedis

We Love Mass Meditation Healing Group / Szeretjük a Tömegmeditációkat Gyógyító Csoport

Szeretettel várunk a gyógyító csoportunkba ha gyógyítást szeretnél kérni a gyógyítóinktól világszerte, és keresünk képzett gyógyítókat is, hogy csatlakozzanak ehhez a csoporthoz és segítsenek azoknak, akiknek szükségük van erre.

https://www.facebook.com/groups/672169430262119


Megjegyzések